Biljetter till DM! 8D

Haha, mina nerver har fått utstå väldigt mycket press de senaste dagarna, men nu har jag dem, biljetterna så jag och pappa kommer in på Globen 31 Januari 2010.... *Dregla*

Det är inte precis världens bästa platser, men jag är ändå väldigt nöjd :) Det står faktiskt att biljetten är köpt 09.02 idag, två minuter efter att biljetterna släppts, och då var hela A-läktaren redan utsåld... T.o.m. snubben som pappa beställde biljetterna hos blev asförvånad när han såg att A var slutsåld, och han var med om att en konsert sålde slut på ca 30 sekunder (fast då var det något fuffens). Knappt tre timmar senare så var det nästan helt slutsålt... OwO Jag skattar mig själv lycklig ^^

Nu är det bara att vänta sex månader X''D - Fast det kommer det vara värt :'D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0