*Fixar med bloggen*

Okej, jag har inte precis börjat blogga än, men jag ska nu börja! Men bloggen var inte snygg, så jag pallade inte under en lång tid. Min bästis Bentou hade sagt att hon skulle hjälpa mig med att fixa den, men hade uppenbarligen inte pallat - precis som jag. -__-'

Men idag bet jag ihop och försökte göra bloggen, ja, inte lika hemsk XD Blev illamående av bara tanken, men nu - många tårar och raseriutbrott senare - ser den ut ungefär som jag vill att den ska - en så länge i alla fall. Jag tänker fortsätta jobba och se om det finns mer att göra (vilken det garanterat finns) ;)

Har dock ingen header än... Och det måste jag ju ha... Owo Men det får jag helt enkelt lösa... *Tänker på Bentous tillgång till Photoshop*

Godnatt x)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0