Skola och DM-biljetter imorgon! 8D

Haha, skolan börjar i morgon, det var allt på tiden! xD Har redan förberett allt (och t.o.m. dubbelkollat, erkänner jag) från böcker och MP3 till kläder... Nu är det bara att sova kvar... Och kanske fixa naglarna innan det... xD Kanske...

~ Bentou gjorde en fin header till mig! 8D Puss på henne :* ~

Och biljetterna till Depeche Mode-konserten (januari) släpps då också! 8D Kl. 9.00 - samma stund jag börjar skolan... -__-' Så pappa får fixa dem... *Håller tummarna för att han inte ska klanta till det* ;D

...På tal om DM... En kul sak som hände mig häromdagen:

Okej, vi var typ på Elgiganten och gick igenom delen med TV:ar. Och plötsligt får jag se den här bilden *Peka på bild* på en av skärmarna. Kände genast igen den och petade på min pappa. Han var till och med snabbare än jag att plocka upp kontrollen och klicka på play. Då startades det typ en dokumentär om lite random musikvideos från, ja, mellan 86 och 98. Tittade lite grann men log mest åt första gången jag hittat något DM-relaterat i min vardag ^^ Sen släpade pappa mig därifrån innan jag hade sett klart... *Störd* >w<


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0