*Väntar* (D8), kyrkan (D'''8) och The Baseballs (X'''D)

Pappa har beställt 101, Sounds Of The Universe Box Set och Depeche Mode Videos/Singles 86-98. De lär komma på fredag... I övermorgon asså,,, JAG ORKAR INTE VÄNTA!! D8

I dag blev jag släpad till kyrkan, och jag var ju tvungen att gå dit för att jag går på konfirmation (Döda mig!). Jag hade till och med ett kors jag fick i julklapp på mig och Bernt sa att "Då visar du var du hör hemma, hos Jesus", och jag bara tänkte "OMFG, vad har jag gjort?! O______O'" Gudtjänsten kunde inte varit mer tråkig, men att jag tänkte sno pianot sen höll mig uppe. Pastorn sa under predikan att den som inte har tron och Gud/Jesus i sitt hjärta är egentligen förlorad och jag hade lust att säga "Oh, no, du har SÅ fel. Jag mår finfint." Fast det kunde jag ju inte, de vet ju inte att jag har konverterat till ateismen... >.<' (Och de får inte veta än i alla fall :3 "If you resist reading what you disagree with, how will you ever acquire deeper insights into what you believe?") Efteråt slängde jag i mig soppan och mackorna och stack direkt till pianot. Var rädd att jag inte skulle komma ihåg "Zoom", men efter ett tag kom jag ihåg hur man spelade. Fast sen slant jag hela tiden, men till slut fick jag in det i fingertopparna 8D När vi skulle gå kom jag på att jag inte hunnigt få en underskrift till konfirmations-gudtjänstboken. Fast då var pastorn där och skrev under, jag hoppas bara att han inte såg att jag hade skrivit att han snackar för mycket XD

Fast det var värt pianostunden 83

Depeche Mode Lyrics-lärandet går framåt, igår lärde jag mig tre texter utantill (Behind The Wheel, Insight och Sister Of Night) 8"D

Min sjuka humor slår till igen; den här gången lyssnar jag på the The Baseballs: Bleeding Love och Hot'n Cold (covers, ja, från coveralbumet "Strike!") i typ, venne, Elvis/50-tals-stil XD Med doa-backup (Sorta) 8D X'''D

Nu ska jag nog äta glass, SO LONG ;3

Kommentarer
Postat av: Rebecca

I'm förlorad D8

2010-01-06 @ 21:26:00
URL: http://rebeccabroman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0