Lite konsertsnack, Förintelsen och *Suck* skolarbete....

Nu har jag varit på Depeche Mode (31/1) och de var asbra 8D Kanske kommer med en detaljerad version någon gång... Dog gjorde jag i alla fall xD


Och på Tokio Hotel i förrgår(4/3), och de var också bra ^^ Och jag fick träffa Tora, Rosel och Sofia! ^^


Gustie!! 8D Just look at him... :'3
Namnam :3

Tittade klart på Holocaust (Förintelsen) förut... En miniserie från 1978 om en judisk familj (och en tysk jurist som i nazisterna tjänst blir en kylig massmördare) under åren 1935-45... Sorglig och brilliant...

Denna tittade jag på:


Och nu har jag ett SO-arbete om Mali som måste göras,,, Döda mig i en gaskammare, någon? D8


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0